Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Paweł Klupa <pklupa_at_nospam.netventure.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 16:42:29 MET

Przepraszam pomyłka ;) Nie ma tak jak w plusie modemów obsługujących
UMTS i EDGE naraz. Mam inne pytanie! Czy zdarzyło wam się korzystać może
z modemu SE GC89 z laptopem wyposażonym w touchpad? Mam znajomego ,który
posiada compaq EVO 500c no i podczas łączenia się z siecią EDGE lub GPRS
kursor myszki zaczyna mu skakać po całym ekranie i klikać co popadnie
;)) Czy macie może na to sposób? Update sterowników oczywiście nie
pomógł ;)

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w
wiadomości news:436b7a94@news.home.net.pl...