Re: Pro Futuro w Katowicach - jak sobie obecnie radzą?

Autor: Tomasz Paszkowski <acid_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 11:10:06 MET DST

W artykule <djspdo$4t0$1@opal.futuro.pl> Wojtasss napisał(a):

> Wybacz, ale nie rozumiem. Czy ja tu gdzieś coś chwaliłem (jakąś bramkę z
> TPSA, czy coś)? Czytam sobie Polipa i inne grupy i widzę, jak wszyscy
> narzekają na połaczenia z TPSA - a to man-y<->TPSA do kitu, a to futuro, a
> to znowu ktoś inny.... I nie wskazuje, który operator ma dobrą bramkę (w
> przeciwieństwie do przedmówcy), tylko zapytuje o takiego. No więc nie wiem,
> co Ci odpowiedzieć na Twoje stwierdzenie.

jest takich wielu min. wspomniany ATMAN, GTS, Energis, TKTelekom. A ceny TP
przy odpowiednim podejściu bieznesowym nie są aż takie zabójcze, biorąc pod
uwage bardzo wysoką jakość takiego łącza. Sam używam większe łącze od tp
i na tle wszystkich innych opów (Exatel,TKTelekom,Energis,GTS,Crowley) wypadają
zdecydowanie najlepiej.

--
Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/