Re: Pro Futuro w Katowicach - jak sobie obecnie radzą?

Autor: Wojtasss <wojtasss.preczzespamem_at_konto.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 10:50:18 MET DST

Użytkownik "kamil kapturkiewicz" <horizn@usun-neozdrada.pl> napisał w
wiadomości news:djsnos$th2$1@87.204.65.1...

>> Każda sroczka swój ogonek chwali?
>>

>no widac na twoim przykladzie ze tak.

Wybacz, ale nie rozumiem. Czy ja tu gdzieś coś chwaliłem (jakąś bramkę z
TPSA, czy coś)? Czytam sobie Polipa i inne grupy i widzę, jak wszyscy
narzekają na połaczenia z TPSA - a to man-y<->TPSA do kitu, a to futuro, a
to znowu ktoś inny.... I nie wskazuje, który operator ma dobrą bramkę (w
przeciwieństwie do przedmówcy), tylko zapytuje o takiego. No więc nie wiem,
co Ci odpowiedzieć na Twoje stwierdzenie.

Pozdr.
Wojtek