Re: 10 Mb/s w TP

Autor: Paweł Małachowski <pawmal_at_to-i-tak.niewazne>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 23:06:35 MET DST

On Wed, 26 Oct 2005, Sied@r wrote:

> no to wytlumaczcie mi sens - tego rozwiazania dla LIR
> owszczem - jesli np. ktos wczesniej mial klasy PI zanim zostal Lirem, badz
> jest spolka matka, a jego firma podrzedna ma PI, rozumiem ze PI mozna
> wcielic/obslugiwac rozglaszac, byc wlascicielem bedac Lirem tu nie ma
> przeszkod.
> Ale w chwili kiedy w kazdej chwili mozesz wystapic o 1. nowego AS, 2. nowy
> prefix, - to nie widze sensu tego rozwiazania.

Wykreowanie elastycznej oferty z osobną polityką rutingu+połączeniówki
z puli nie wyrywane z PA z inną polityką?

> Druga sprawa - podstawowy temat to temat Score unit czyli platnosci - i od
> tego wyslimy.

Ich jednorazowość (np. przy scorowaniu za PI dla 3rd party) czyni je
zjadliwymi, no chyba że LIR młóci ciągle te wnioski o nowe PI-e dla
coraz to nowych klientów jak np. <wiemy kto> hehe.

--
Paweł Małachowski