Re: 10 Mb/s w TP

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 14:04:59 MET DST

robert j. wozny napisał(a):

> zapewne na podstawie normalnego wniosku o PI... wtedy było to o ile
> pamiętam ripe-219...

no to wytlumaczcie mi sens - tego rozwiazania dla LIR

owszczem - jesli np. ktos wczesniej mial klasy PI zanim zostal Lirem,
badz jest spolka matka, a jego firma podrzedna ma PI, rozumiem ze PI
mozna wcielic/obslugiwac rozglaszac, byc wlascicielem bedac Lirem tu nie
ma przeszkod.

Ale w chwili kiedy w kazdej chwili mozesz wystapic o 1. nowego AS, 2.
nowy prefix, - to nie widze sensu tego rozwiazania.

Wiec caly czas nie chodzi mi o to czy mozna czy nie mozna.
Ja pytam o sens.
Druga sprawa - podstawowy temat to temat Score unit czyli platnosci - i
od tego wyslimy.

Tw. drazenie watku jest bezsensowne

EOT