Re: transfer domeny - pytanie

Autor: ppp <ppp_at_ppp.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 15:20:17 MET DST

> to jest domena globalna w *.com - w zwiazku z tym poczta zykla/e-mail`em
> powinienem co dostac ?
> w firmie do ktorej chce przetransferowac otrzymuje taki komunikat:
> "Przepraszamy, transfer domeny xxx.com nie jest możliwy do wykonania.
> Domena jest zablokowana do transferu przez obecnego rejestratora - domena
> ma ustawiony status inny niż ACTIVE, co uniemożliwia dokonanie transferu.
> Prosimy o kontakt z obecnym rejestratorem domeny celem odblokowania domeny
> do transferu."
> w zwiazku z tym pytanie - czego wymagac od dotychczasowego posrednika ?

Jezeli jest to domena *.com to nie potrzebujesz zadnego kodu. Po rozpoczeciu
transferu na adres mailowy wpisany w kontakcie administracyjnym domeny
zostanie wyslany mail w ktorym beda informacje w jaki sposob masz
potwierdzic transfer.
Ale zeby transfer mogl zostac rozpoczety domena nie moze byc u obecnego
rejestratora zablokowana. A z tego co piszesz ta domena jest zablokowana
(moze byc zablokowana przez rejestratora, lub wlasciciela) Sprawdz w WHOIS
jaki domena ma status. Jezeli Ty jestes wlascicielem domeny to ja odblokuj,
a jezeli domena jest zablokowana przez rejestratora to popros o wyjasnienia.