transfer domeny - pytanie

Autor: vova <vova_at_stumilowy-las.bez.spamu>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 14:02:35 MET DST

Witam
Jesli ntg - skierujce na wlasciwa
Wlasnie probuje uzyskac auth-info dla jednej z naszych domen
nieszczesliwie zarejestrowanej kilka lat temu w pewnej firmie - do innej
firmy gdzie utrzymujemy kilkadziesiat domen.
Domena oczywiscie oplacona, wszystko na tip-top. I teraz posrednik, u
ktorego byla rejestrowana ta domena wymaga abym na wniosku "Podanie
Autoryzacyjne" http://www.domainmaker.pl/img/podanie_autoryzacyjne.pdf
podal mu Login i Hasło do swojego panelu zarzadzania domena na joker.com
(registar)
Firma , z ktorej chce uzyskac authinfo - ma pelny dostep do mojej domeny
(jako Domain Contacts i Administrativ)
Pytania:
Do czego potrzebe sa tej firmie moje dane autoryzacyjne ?
Czy u waszych registarow tez podajecie dane autoryzacyjne do swojego
panelu ?
Posrednik ma moj adres (poczta z trabką) , adres e-mail, na ktory
joker.com wysyla np nowe hasla - jesli stare zapomniane itp- czy to nie
wystraczy ?
Niestety boje sie podawac te dane. A pokretne i metne odpowiedzi
administratora - nie wzbudzaja mojego zaufania.