Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 20:56:03 MET DST
Message-ID: <dhujb8$p1r$1@nemesis.news.tpi.pl>

> U mnie w firmie ostatnio dwoch takich montowalo DSLa -
> najpierw przez 25 minut latali w kolko na trasie "piwnica<->serwerownia".
> Potem powiedzieli cos ze chyba nie ma wolnych par. Potem rozkrecili jakies
> gniazdko i przez pol godziny zastanawiali sie: "a czemu to brzeczy zamiast
> buczec ?" nastepnie stwierdzili ze nie ma wolnych par i musza nowy kabel
> pociagnac i oni przyjda jutro... nie pokazali sie juz (bylo to tydzien
> temu). Normalnie profesjonalizm od nich bil na 2 km.
>
tak to jest jak zatrudnią daltoniste do kabelków :)))

skoro to firma to może trzabyło ich troche umotywować ? jakieś 0.7 ?
w końcu to inwestycja na przyszłość.
kumpel w szczecinie to się dogadał z monterem i dostał nr tel. w razie
jakichkolwiek problemów zawsze jest do kogo zadzwonić. może to przypadek 1na
milion ale kto wie :))
Received on Tue Oct 4 21:00:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Oct 2005 - 21:40:01 MET DST