Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Dape <dape_at_dape.info>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 15:20:32 MET DST

Pirek napisał(a):
> Najgoresze jest to ,że ci ludzie nie są z Tepsy tylko z firm
> podwykonawczych więc takie zgłoszenia jak najbardziej mają sens.A firmy
> podwykonawcze robią w ten sposób ,że niewielką liczbą ludzi chcą obrobić
> niesamowicie duży teren i ci ludzie dostają czasem i pokilkadziesiąt
> zleceń na dzien co idzie za tym "dużo i po łebkach" nie stety :(. Szkoda
> gdyby nie pazerność niektórych firma mogła by być naprawde taka jak w
> reklamie ... :(.
>
> Pozdro
>
> Pirek

U mnie w firmie ostatnio dwoch takich montowalo DSLa -
najpierw przez 25 minut latali w kolko na trasie
"piwnica<->serwerownia". Potem powiedzieli cos ze chyba nie ma wolnych
par. Potem rozkrecili jakies gniazdko i przez pol godziny zastanawiali
sie: "a czemu to brzeczy zamiast buczec ?" nastepnie stwierdzili ze nie
ma wolnych par i musza nowy kabel pociagnac i oni przyjda jutro... nie
pokazali sie juz (bylo to tydzien temu). Normalnie profesjonalizm od
nich bil na 2 km.

pozdrawiam
Dawid