Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: Artur Marciniak <arturpendragon_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 16:40:22 MET DST

> odpowiedz jest bardzo prosta i dotyczy nie tylko FD (french dojarka) lecz
> np Chello
> ping podawany przez gre nie jest normalnym pingiem icmp tylko pingiem
> wylicznym za pomoca pakietow udp serwer klient.
> UDP ze swej natury moze ginac po drodze zwlaszcze w przypadku gry
> przechodzi przez "zapchany" router. Aplikacje uzywajace TCP (np www) nie
> odczuwaja tych problemow w takim stopniu. Podobny problem mialo UPC
> (chello) nawet na ruterze ktory podlaczony byl do WIXa.
> UDP (poniewaz jest ich duzo i sa male powoduja duzo wieksze obciazenie
> [...]

Strona techniczna to ja mniej wiecej wiem juz jak wyglada, doksztalcilem sie
troche w ciagu ostatnich dwoch tygodni.:) Mnie interesuje rozwiazanie
problemu wykraczajace poza zmiane providera... Wierz mi, ze gdybym tylko
mogl, natychmiast zmienilbym Neo na cos innego - niestety, w mojej
miejscowosci to jedyne zrodlo dostepu do Sieci - nie biorac pod uwage
radiowek, ktore radiowe sa tylko na osiedlu, a dalej korzystaja z lacza
tepsy.
Zastanawiajace ponadto jest to, ze moge grac bez jakichkolwiek problemow na
serwerach francuskich, a nie na niemieckich... Mam wrazenie, ze gdzies lacze
Telia-Polpak jest mocno przypchane/zepsute/whatever.
A.