Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?

Autor: Maestro <hebelekWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 20:04:45 MET DST

> tak zgdza sie mam 3mbity , limesa nie chcem mamy go w firmie i pingi
> przy braku wysycenia łącza sa o jakies 60ms wieksze niz w futuro + ttl
> jakies 3 hopy wiecej
>
> problemem nie jest to ze jest mala przepustowosc bo doczepili kilku
> klienow bo z tsku leci normalnie jakies 350-400kb/s ale ze userzy moi
> maja slabsze transfery na p2p a ja nic nie zminilem jesli chodzi o
> shaping w ostatnim czasie wiec to musi byc cos z portami ewentualnie
> oznaczaja pakiety od programow p2p i inaczej kieruja nimi ruch

Co do działania LMDS futuro to musiałbyś pogadac z Lan Net z Rumi ,
zrezygnowali po miesiącu i wrocili do poprzedniego dostawcy, My tez mamy łącze
z LMDS futuro od dwóch miesięcy i były już dwie awarie, w drugiej lokalizacji
wzieliśmy Limesa i jest dobrze a z naszych porównań nawet lepiej niż Futuro .
Może te łącze które masz w pracy zestawili Ci na jakiś kiepskich kablach
Tepsy, my od Limesa mamy radiem i powoli żałujemy tego ,że skusiliśmy się na
kilka złotych i wzieliśmy futuro chociaż mieliśmy niezłą ofertę z Limesa.