Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?

Autor: Xneme <rex2000_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 19:51:03 MET DST

koeman wrote:

> To ja bede zgadywal...
> Masz od Futuro polaczenie typu LMDS w okolicach Przymorza i Oliwy - pewno jakies
> 3-4 Mbit...
> Jesli zgadlem, to napisze w ten sposob: mialem podobny problem w tej okolicy. Do
> naszego LMDS-a doczepili jeszcze kilku kklientow i jest po prostu kicha!
> Obecnie testuje radiolinie od konkurencji (Limes). Jest duza roznica i chyba
> bede rezygnowal z Futuro.

tak zgdza sie mam 3mbity , limesa nie chcem mamy go w firmie i pingi
przy braku wysycenia łącza sa o jakies 60ms wieksze niz w futuro + ttl
jakies 3 hopy wiecej

problemem nie jest to ze jest mala przepustowosc bo doczepili kilku
klienow bo z tsku leci normalnie jakies 350-400kb/s ale ze userzy moi
maja slabsze transfery na p2p a ja nic nie zminilem jesli chodzi o
shaping w ostatnim czasie wiec to musi byc cos z portami ewentualnie
oznaczaja pakiety od programow p2p i inaczej kieruja nimi ruch