Re: AZ.pl handluje domenami?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 21:38:29 MET DST

"Sylwester Badełek - Verall Sp. J." zapodał(-a):
> Uwierz mi to nie jest zbieg okoliczności, sprawdzałem zanim puściłem na grupę. Zresztą i tak klient będzie dochodził swoich
> praw.

Nie będę bronił AZ - ale niech klient trochę zacznie
dbać o swoje interesy, bo na innej grupie napiszesz, że US nie przypomniał,
że trzeba rozliczyć PIT, ZUS że wysłać zestawienie z Płatnika a bank
o spłacie kredytu.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,