Problem z DSL 2000, jak jest teraz?

Autor: Rafał Jeżak <kacper_at_NOSPAM.slubice.biz>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 19:20:43 MET DST

Witam,

mam pytanie do posiadaczy DSL'a. Gdy wchodził DSL 2000, i wszystkich
użytkowników posiadających DSL 1000 automagicznie przełąnczano na DSL
2000 i ja byłem jedną z tych osób. Z tym, że zaczeły się problemy.
DSL 2000 działał tak samo jak DSL 1000, tylko adresy IP się zmieniły,
dzwoniłem, mailowałem do TPSA, ale mówili, że u nich wszystko ok,
postanowiłem zmienić DSL 2000 na DSL 1000 i tak jest do dzisaj.
Po promocjach zastanawiam się czy wziąć DSL 2000 albo nawet DSL 4000,
tylko czy to będzie działać tak jak jest napisane w ofercie?
Może któryś z grupowiczów miał podobny problem i jakoś go rozwiązał, bo
w ciemno nowego DSL'a nie będę brał a na BOK TPSA nie ma raczej co liczyć.

Pozdrowienia,

--
Rafał 'kacper' Jeżak
kacper(at)slubice(dot)biz