Re: AZ.pl handluje domenami?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 15:06:06 MET DST

=?iso-8859-2?Q?Sylwester_Bade=B3ek_-_Verall_Sp._J.?= pisze:

> Wiem, że nieopłacona domena się zwalnia ale mógł ktoś wysłać choć maila lub
> zadzwonić z informacją o nieuregulowanej płatności za domenę, mimo, że w
> BOK-u AZ.pl twierdzą że wysyłali to na ten adres e-mail nic nie przyszło a
> telefonować podobno nie mają w zwyczaju. Moim zdaniem to delikatnie mówiąc
> robienie klientów w balona. Ostrzegam innych uważajcie na tą firmę bo
> możecie stracić domenę i trafi ona prędzej czy później do licytacji domen a
> nie do normalnej rynkowej sprzedaży. Z tego co wiem klient miał poruszyć tą
> sprawę we NASK.

Wysłali przecież pocztą, e-mail pewnie też wysłali, jest sporo
powodów, dla których mógł nie dojść. Gdyby z powodu braku wpłaty po
prostu tę domenę skasowali, to byliby moim zdaniem w 100% w porządku.

Natomiast rejestrowanie na siebie takich domen i próba sprzedaży ich po
wyższej cenie (na to wszystko wskazuje, bo we WHOIS figurują jako
właściciel, a na stronie umieszczonej pod tą domeną jest oferta
sprzedaży) to bardzo brzydka praktyka, chociaż wydaje się, że zgodna z
prawem (jeśli każdy może zarejestrować, to i oni).

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl