Re: AZ.pl handluje domenami?

Autor: Sylwester Badełek - Verall Sp. J. <webmaster_at_vernet.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 14:24:50 MET DST

Sylwester Badełek pisze:

> 2 miesiące? No to jakby Twój klient jest sam sobie winien. Przecież
> nieopłacana domena się po prostu zwalnia i każdy może ją kupić.
>
> Aczkolwiek fakt, że jako właściciel figuruje firma u której ta domena
> była wcześniej utrzymywana świadczy o niej jak najgorzej.
>
> --
> Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

Wiem, że nieopłacona domena się zwalnia ale mógł ktoś wysłać choć maila lub
zadzwonić z informacją o nieuregulowanej płatności za domenę, mimo, że w
BOK-u AZ.pl twierdzą że wysyłali to na ten adres e-mail nic nie przyszło a
telefonować podobno nie mają w zwyczaju. Moim zdaniem to delikatnie mówiąc
robienie klientów w balona. Ostrzegam innych uważajcie na tą firmę bo
możecie stracić domenę i trafi ona prędzej czy później do licytacji domen a
nie do normalnej rynkowej sprzedaży. Z tego co wiem klient miał poruszyć tą
sprawę we NASK.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip