Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox

Autor: Paweł <gofersWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 21:52:46 MET DST

> Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> w

> Zapomniałem dodać, że serwer aliasów też działa:
> http://www.alias.polbox.pl/
> Gdybyś następnym razem miał problemy, spróbuj odświeŻać.
------------------------------------------------^^^^^^^^^
Odświeżałem codziennie - od 25 sierpnia do wczoraj dostawałem timeout na
serwisach xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i szopa.office.polbox.pl:smtp.
Dzisiaj też odświeżyłem :) Jak na razie masz rację - wszystko działa.

Natomiast przepraszam za pochopną ocenę, że serwery zostały zamknięte. Trochę
mnie poniosło :(, głównie za sprawą tekstu
http://www.swiat.pl/?s=pomoc_nethosting_migracja, z którego wynikało, że serwery
m.in. polbox.pl zostaną wyłączone: "[...] Ze względu na konieczność wyłączenia
dotychczas wykorzystywanych serwerów, konfiguracja usług w nowym pakiecie
powinna zakończyć się najpóźniej do daty podanej w korespondencji, wysłanej do
każdego z klientów.".
No i trochę za sprawą sposobu w jaki zostałem potraktowany na infolinii...

Oczywiście ta prawie dwutygodniowa przerwa jest zgodna z regulaminem serwisu
alias.polbox, ale np. półroczna przerwa też by była zgodna. A ja jakoś naiwnie
liczę, że poważny operator ma jakieś zasady i jakby co, to napisze coś biednym
użytkownikom, którzy nie wiedzą co się dzieje. Ale cóż, czasy się zmieniają,
przyjdzie przywyknąć, albo zapłacić...

Pozdrawiam
Paweł