Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 12:37:00 MET DST

Osoba podpisana jako Paweł <gofersWYTNIJTO@poczta.onet.pl> w artykule
<news:1116.000012a5.431e023a@newsgate.onet.pl> pisze:

> Drobna poprawka: działają xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i in.w.pl:smtp
> natomiast serwer szopa.office.polbox.pl milczy.
>
> No i najważniejsze - poczta na razie jednak NIE DOCHODZI.

Masz na myśli pocztę w aliasach? Możliwe. Zresztą darmowa poczta teraz też
nie działa. Netia miała jakąś bardziej rozległą awarię - na grupach pisano
m.in. o kłopotach z serwerami DNS - więc bez wątpienia najpierw zajęli się
przywracaniem fukcjonalności podstawowych usług płatnych.
Mam bardzo ograniczone zaufanie co do jakości działania Polboksu od czasu
anegdotycznego już kopnięcia przez admina macierzy dysków i trzytygodniowego
braku dostępu do darmowych usług.
Faktem jest jednak, że pod zarządem Netii z polboksowymi usługami jest
jeszcze gorzej - zauważalne przerwy zdarzają się częściej i trwają tydzień i
dłużej. Ostatnio np. zauważyłem, że w darmowej poczcie nie dochodzą maile na
@free.polbox.pl, tylko na @polbox.com, choć zgodnie z regulaminem powinny
działać jedne i drugie.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)