Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 00:17:46 MET DST

Użytkownik "Antek Antkowiak" <pan.anubis@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dfifki$ri6$1@inews.gazeta.pl...

> Nikt mnie nie powiadomił że usługi już nie będzie a zadałem sobie sporo
> trudu
> w pozycjonowaniu właśnie z tymi durnymi aliasami.
> Wyslalem pare dni temu do tych gostkow maila z zapytaniem co sie stalo,
> ale
> mnie olano i nikt mi nie odpowiedzial.
> Moim zdaniem to szczyt chamstwa.

potwierdzam wszystko powyzsze,
mialem identyczna z nimi komunikacje - czyli calkowite olanie moich
e-listow.
uzywalem kilku aliasow przez kilka lat i poki tego "lepsza perspektywa w
telekom" nie wziela pod swoje skrzydla wszystko dzialalo pieknie.
to co z tym zrobila netia trudno nazwac nawet chamstwem - slow poprostu
brak.

--
B.G          GG#51489