Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox

Autor: Antek Antkowiak <pan.anubis_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 00:08:18 MET DST

Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):

> Bzdura. Darmowy serwis *jest* pod <http://free.polbox.pl>. Poczta i strony
> www wciąż działają (z przerwami), tylko serwer news został zamknięty.
> Możesz sprawdzić przykładowo <http://free.polbox.pl/h/harbour/>.

Ale ja nie pisałem na temat poczty i stron www. Napisałem że przestały
działać aliasy, które co 3 miesiące należało 'odświerzać'. *w.pl i *.z.pl.

Nikt mnie nie powiadomił że usługi już nie będzie a zadałem sobie sporo trudu
w pozycjonowaniu właśnie z tymi durnymi aliasami.
Wyslalem pare dni temu do tych gostkow maila z zapytaniem co sie stalo, ale
mnie olano i nikt mi nie odpowiedzial.

Moim zdaniem to szczyt chamstwa.

Pozdrawiam,
A.A