Re: Internet DSL - brak routingu?

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 14:12:59 MET DST

Tue, 30 Aug 2005 10:03:02 +0000 (UTC), użyszkodnik " "
<gladi2005@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

> Ostatnimi czasy zdarza mi sie ze nie moge polaczyc sie do niektorych hostow.
> M. in. do klasy 83.149.64.0/18. Zglosilem to w tpsa przez formularz, wlasnie
> jestem po rozmowie z niemila pania ktora twierdzi ze przysle mi monterow bo
> mam modem popsuty:). Tlumacze glupiej babie ze chodzi o routing a nie
> problem dostepu do ich sieci. Niestety Pani nie rozumie i twierdzi ze skoro
> jestem taki madry to mam sobie sam poradzic. Na tym sie rozmowa skonczyla:).
> Czy komus z wam zdarzaja sie takie problemy z iDSL w tpsa? Dziala wam
> [...]

jakiej baby nie bylo do odbierania telefonow ???

prawidlowa odpowiedz brzmi: TANSZEJ

a tak swoja droga nie jest to przypadkiem problem lezacy po stronie
Telefonica de Espana SAU do ktorej nalezy rowniez ostatni zywy po
drodze hop tj 80.58.19.162 ???

--
futszaK
601061867