Internet DSL - brak routingu?

Autor: <gladi2005_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 12:03:02 MET DST

Ostatnimi czasy zdarza mi sie ze nie moge polaczyc sie do niektorych hostow.
M. in. do klasy 83.149.64.0/18. Zglosilem to w tpsa przez formularz, wlasnie
jestem po rozmowie z niemila pania ktora twierdzi ze przysle mi monterow bo
mam modem popsuty:). Tlumacze glupiej babie ze chodzi o routing a nie
problem dostepu do ich sieci. Niestety Pani nie rozumie i twierdzi ze skoro
jestem taki madry to mam sobie sam poradzic. Na tym sie rozmowa skonczyla:).
Czy komus z wam zdarzaja sie takie problemy z iDSL w tpsa? Dziala wam
routing do 83.149.64.0/18 ?, czasami zanika tez do Neostrad niektórych. A
jesli nie dziala to czy predzej ktos to zglaszal, na jaki nr/adres i z jakim
skutkiem. Jak mam znowu rozmawiac z baba ktora nie wie o czym mowie to nie
ma chyba sensu.

Pozdrawiam.