Re: [Irytacja] Nazwa.pl - chyba zmienię zdanie...

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 15:22:00 MET DST

> Przez weekend usiłowałem zmienić sobie IP serwerów nazw w jednej ze swoich
> domen i nic - panel klienta ciągle pokazuje błąd, że wystąpił problem z
> komunikacją z NASK. Problem zgłaszany wielokrotnie uzyskuje cały czas ten sam
> status: Programiści pracują nad tym. Mhm....
[...]
> Czy ktoś ma podobny problem?

Nie wiem czy to ma związek, ale NASK zmieniał w swoim systemie
ostatnio kilka rzeczy (np. w tej chwili WHOIS pokazuje nie tylko nazwę
registranta, ale też pełen adres). Miałem w związku z tym trochę inny,
ale podobny problem z Domainmaker, ale udało się go rozwiązać w ciągu
niecałej godziny. :-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]