Ave!
Przez weekend usiłowałem zmienić sobie IP serwerów nazw w jednej ze swoich
domen i nic - panel klienta ciągle pokazuje błąd, że wystąpił problem z
komunikacją z NASK. Problem zgłaszany wielokrotnie uzyskuje cały czas ten sam
status: Programiści pracują nad tym. Mhm....
Co gorsza, odezwały się upierdliwe praktyki rodem z NASK - ponieważ zgłoszenie
problemu nie zostało wysłane z właściwego adresu e-mail, problem pozostawiono
bez rozpoznania - aż do kolejnej interwencji przez telefon.
Do czorta z takim brandzlomatem, którego działania być pewnym nie można. W
Urzędzie d/s Internetu na Kabatach to człek faksa wysłał, poczekał, przylazło
potwierdzenie, potem sobie pozmieniał i git. Miało być lepiej, a wyszło jak
zwykle.
Czy ktoś ma podobny problem?
-- TOM AS33868 MAN AdministratorReceived on Mon Aug 29 15:05:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 29 Aug 2005 - 15:40:02 MET DST