Re: Domeny

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 00:52:59 MET DST

krzysiek napisał(a):

> Niestety, ich listy zostały zakfalifikowane przez program antyspamowy jako
> spam i nigdy do mnie nie dotarły.

Aż sobie obejrzałem te listy, żeby zobaczyć definicję spamu ;-) Adresy
się zgadzają, nagłówek w porządku... Plusnetowy antyspam wycenił to na
-0,3 (X-Plusnet-AS-Test: False ; -0.3 / 5.0). Czyli cała wina po stronie
rejestratora :-P

Nikt się nie zainteresował i nie szukał
> powodu dla którego ktoś po dwóch miesiącach od transferu domeny nie chce jej
> przedłużyć. Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura
> pocztą, listem poleconym.

I dlatego w NASK-u domena może kosztować 2-3 razy więcej. Wiesz za co
płacisz ;-)

> Jednym słowem, jeśli chcesz stracić domenę wybierz az.pl.
>
> Ja natychmiast przenoszę wszystkie do do innego rejestratora.

Przy kilkunastu utrzymywanych tam domenach jeden problem, wyjaśniony
telefonicznie i zrobiony "od ręki" w trakcie rozmowy.

M.