Re: Domeny

Autor: krzysiek <usunto.krzysiek_at_com.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:49:44 MET DST

Użytkownik "Jakub Żukowski" <jakub.zukowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ddv844$rc5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Słabo szukasz... az.pl
>
> --
> Jakub

Szczerze odradzam. Zupełny brak profesjonalizmu. W czerwcu przeniosłem
bardzo atrakcyjną domenę do tej firmy, i już ma ją kto inny. Informację o
kończącym się terminie opłaty przesyłają wyłącznie emailem bez
potwierdzenia, nie troszcząc się czy właściciel ją otrzymał, czy nie.
Niestety, ich listy zostały zakfalifikowane przez program antyspamowy jako
spam i nigdy do mnie nie dotarły. Nikt się nie zainteresował i nie szukał
powodu dla którego ktoś po dwóch miesiącach od transferu domeny nie chce jej
przedłużyć. Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura
pocztą, listem poleconym.
Na pytanie kto jest teraz właścicielem domeny przekazano mi nazwisko
właściciela - mimo że w whois jest jak byk:

dane niedostepne registrar: AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa ul.
Sosnowa 6a 71-468 Szczecin Polska/Poland +48.91 4243780 domena@az.pl dane
aktualne z dnia: 2005.08.24

Ciekawe, że zarejestrował ją właśnie w az.pl.

Kiedyś ta firma zajmowała się sprzedażą domen. Czyżby przypadek.

Jednym słowem, jeśli chcesz stracić domenę wybierz az.pl.

Ja natychmiast przenoszę wszystkie do do innego rejestratora.

Krzysiek