Re: [SPAM] Skróć długie URL - miniURL.pl

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegeta[-no-spam->
Data: Mon 22 Aug 2005 - 07:50:50 MET DST

Dnia niedziela, 21 sierpnia 2005 23:35, Mateusz Szczyrzyca napisał(a):

> A dlaczego akurat 42.pl/url, jak jest tiny.pl?
>
> Przykładowy URL: http://wiadomosci.onet.pl/1151440,12,item.html

A po co skracać link, który się mieści w linijce? Przynajmniej wiem dokąd
wskazuje, więc np. jak zobaczę "newsy komputerowe" i onet albo gazetę, to
wiem, że nawet nie ma po co klikać (podobna sytuacja zachodzi, gdy link
kieruje do http://lamerskie.aukcje/partner?id=123456). Obiło mi się o oko
już nawet skracanie adresów http://tylko.serwer (/bez/reszty/plików) :/

Na złość takim głupotom proponuję http://www.hugeurl.com/

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
|  Kajetan Staszkiewicz  | JID: vegeta@chrome.pl                  |