Re: [SPAM] Skróć długie URL - miniURL.pl

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 03:05:14 MET DST

Mateusz Szczyrzyca pisze:

> A dlaczego akurat 42.pl/url, jak jest tiny.pl?

Bo 42.pl/url było chyba pierwsze w Polsce (a napewno pierwsze tak
rozpowszechnione) więc jest dla mnie naturalnym punktem odniesienia.

> Przykładowy URL: http://wiadomosci.onet.pl/1151440,12,item.html
>
> tiny.pl: http://tiny.pl/qwz3 (12 znaków)
> 42.pl: http://42.pl/url/dId (13 znaków)
>
> I pewnie znajdÄ… siÄ™ serwisy skracajÄ…ce do jeszcze mniejszej liczby
> znaków. Nie przytaczaj takich długich, bo wazelina przysłania Ci fakty.

Być może będzie to dla Ciebie szokiem, ale mało kogo interesuje, czy dany
serwis skróci url do 12, 10 czy może 15 znaków. Takie serwisy służą do
skracania długich (głównie >70-80 znaków) urli do rozsądnej postaci.

PS. Twój sposób myślenia jest jedyny w swoim rodzaju.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl