Re: dialog...a raczej monolog

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 10:31:12 MET DST

robert j. wozny napisał(a):

> ten tego, jakie 1Mbps ? 256kbps... wychodzi 396zl netto/1Mbps 8-] a
> ze w promocji dostaje sie mozliwosc 4 krotnego sciagania, to inna
> sprawa.
wiem, że nie można porównywac asymetryka do symetrycznego łącza
ale
pamietając szał jak pojawił się po neo 128 za 59zł i *Burzy* która
wywołała sama tp tym zajciem, pojawiło się FR za 1290 za 2 Mbit -
symetryczne łącze

druga sprawa to to, że inni operatorzy "mówią", że tp dokłada do tych
128kbit

i teraz moja myśl
1 Mbit down, 256 kbit (ale AFAIR to jest 512kbit) kosztuje 99zł netto

1 Mbit operatorski kosztuej 1750 netto
trochę "za duża różnica" tymbardziej, że otrzymuje się wątłej jakoś SLA
i kupę bzdurnych zapisów w stylu: brak internetu przez mniej niz 60 min
to nie jest awaria (lol!)

> bo w wiekszosci lacza operatorskie/dla dalszej odsprzedazy sa
> symetryczne z odpowiednim sla/obsluga... wiec raczej nie ma sensu
> porownywac lacz typowo klienckich/adsl z laczami operatorskimi.

nie chcę porównywać
ale odpowiedno odnosić się

zresztą, jakie SLA, mojego wczesniejszego posta, któś już Ci zacytował
wczesniej

--
pozdros
icek