Re: dialog...a raczej monolog

Autor: robert j. wozny <speedy_at_ignore.ziew.org>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 18:28:32 MET DST

Quoting icek <icafe@poczta.onet.pl>:

> [...]

[...]

> ale mi chodzi o cos innego
> skoro *mówiło* się, ze 128 kbit od tp za 59 to ponizej kosztów
> to co trzeba mówić o 1 Mbit za 99zł
> ponizej wszelkich kosztów?

  ten tego, jakie 1Mbps ? 256kbps... wychodzi 396zl netto/1Mbps 8-] a
  ze w promocji dostaje sie mozliwosc 4 krotnego sciagania, to inna
  sprawa.

> a jesli oferuje klientow 1 Mbit za tak mało
> to dlaczego oferują do dalszej odsprzedazy za tak wiele?

  bo w wiekszosci lacza operatorskie/dla dalszej odsprzedazy sa
  symetryczne z odpowiednim sla/obsluga... wiec raczej nie ma sensu
  porownywac lacz typowo klienckich/adsl z laczami operatorskimi.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,