Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 12:59:03 MET DST

Zbigniew Sikora <zs@hor.net.pl> napisał(a):
> Nie, żeby utrzymywać np. siebie, kraj, region w którym żyjesz.
> W zamian za to możesz utrzymywać chiński program zbrojeniowy, chińską
> armię
> i policję w Tybecie i masę innych rzeczy, o których nie chcę tutaj
> pisać, a które wywołują w wielu ludziach obrzydzenie.

Czy oni mają faktycznie tak duże podatki że to wszystko byłoby utrzymywane?
Jak będę kupować polskie produkty to będę utrzymywać region ale pieniądze te
i tak nie trafią tam gdzie trzeba, zostaną zmarnowane. Lepiej jest gdy
więcej pieniędzy zostaje w portfelach klientów bo mają wtedy więcej środków
na inwestycje i kupowanie innych dóbr. Finansowanie polskich producentów
spowoduje wzrost cen i spadek jakości. Ja nie jestem za tym, żeby nie
kupować produktów polskich tylko za tym, żeby kupować te które są tańsze i
lepsze. Chińczycy nie wszystko robią taniej i nie wyszstko robią lepiej.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/