Ceny Netu z Tepsy

Autor: Zbino <zewusunsmieci_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 17:36:48 MET DST

Podobno tepsa sprzedaje Internet hurtowy dużym operatorom drożej niż swoim
klientom.
Jak się dowiedziałem od znajomego, cena hurtowa dla dużych operatorów
(kupujących kilkaset Mb/s), to ok 1000zł za 1Mb/s. Dla swoich klientów
(Polpak-2Mb/s) tepsa sprzedaje zaś po 600zł za 1Mb/s. Niestety nie mają
sposobu, aby tepsiaków przekonać do zmiany cen. Zapewne tepsiaki robią tak,
by max utrudnić życie konkurencji.
Ja się zastanawiam jak inne telekomy wychodzą na swoje musząc płacić drożej
niż sprzedają dalej swoim klientom. Na pewno nie cały ruch idzie do tepsy
część idzie za granice, gdzie można kupić łącza dużo taniej. Nie zawsze też
każdy klient max wysyca łącze więc ogólny strumień się zmniejsza. Jednak
pozycja tepsy, która Internet krajowy ma praktycznie za darmo, a nawet z
dopłatą od innych dużych telekomów stawia ją w sytuacji bardzo, bardzo
uprzywilejowanej.
Czy ktoś zna dokładne ceny hurtowe z tepsy?

Zbyszek