Re: Problem z Kaaz_

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 00:58:49 MET DST

Lukasz Trabinski wrote:

> Takie prace zazwyczaj poprzedza się stosownym komunikatem i wtedy
> telefon mniej barabani, cokolwiek miałby to znaczyć.

Mniej, ale zawsze, np. u mnie zazwyczaj jest tak, że jeśli mam zaplanowane i
ogłoszone 3 dni wcześniej prace od 2 do 3 w nocy to o 2.10 dzwoni telefon,
jak to długo potrwa, bo właśnie pacjent ma coś arcyważnego do zrobienia,
albo żebyśmy jeszcze "sekundę" zaczekali aż sobie dokończy. Zazwyczaj nie
mogę się wtedy powstrzymać przed sniffnięciem co klient takiego ważnego robi
i wychodzi p2p albo inny eftep i empeg z gołymi babami.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator