Re: Problem z Kaaz_

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 13:17:49 MET DST

futszaK napisał(a):

> wszystko sie da, najfajniejsze jest ograniczanie liczby sesji
> uzytkownikowi na łaczu do ilosci spokojnie wystarczającej do
> korzystania ze stronek, za to upierdliwie utrudniających działanie
> programow otwierających 10 tysięcy sesji :>

dlatego tez wystarczy wydzielic uzytkownikowi pasmo i niech sobie robi co chce ...
z tego co wiem u moich klientow (osiedlowki) namietni ssacze nie sa tepieni, ale zachecani
do udostepniania swoich zasobow innym LAN-userom
kompensuje to troche bilans lacza

idac twoim tokiem myslenia - co powinienem zrobic z userem ktory dziennie FTPem przewala po
6 GB w kazda strone ?
(placac marne 110 zl)

--
Mateusz