Re: Problem z Kaaz_

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 13:08:13 MET DST

Thu, 07 Jul 2005 12:51:31 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
<jakub.zukowski@gmail.com> napisał:

> Nie potrasz zrobić sharpeda na łączu?

wszystko sie da, najfajniejsze jest ograniczanie liczby sesji
uzytkownikowi na łaczu do ilosci spokojnie wystarczającej do
korzystania ze stronek, za to upierdliwie utrudniających działanie
programow otwierających 10 tysięcy sesji :>

--
futszaK
do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,