Re: Bledne dane na top100.pl?

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 22:51:05 MET DST

Witam,

Steven Jurczyk napisał(a):
> Ale najciekawsze jest to ze zawsze ta wirtualna osoba postuja z miasta
> Krakowa. Dociekliwym zostawiam ustalenie jakie firmy tam sie mieszcza :)

Nie chcę się czepiać, ale "wirtualny kolega" Borek jest z W-wy :) Ale
może owa firma otworzyła filię w stolicy :)

% This is the openGeo whereFromâ„¢ Server.
% This server provides information only for PL IP address.
% For more info please see http://www.opengeo.pl/help

Adres IP / IP address : 193.108.206.253
Miejscowość / City : Warszawa
Powiat / District : Warszawa