Re: Informacja od mojego prowidiera...

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 20:32:51 MET DST

<dominik@usenet.rangers.eu.org> napisal(a):

> To po co zawsze chcą podpis, jak coś się kupuje na firmę?

Bo nie umiesz wziąść oryginału tej faktury i sobie pójść, zostawiając
zaskoczonego sprzedawcę z rozdziawioną japą. ;) Ja tak robiłem na
początku obowiazywania nowej ustawy.

Żądać podpisu nabywcy to sobie sprzedawca może. Natomiast nie wydać
faktury bez podpisu nie ma prawa i nadaje się to do zgłoszenia do Urzędu
Skarbowego, tam lubią takie sprawy. ;)

--
Samotnik