Re: Informacja od mojego prowidiera...

Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <dominik_at_usenet.rangers.eu.org>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 11:23:22 MET DST

Date: Tue, 28 Jun 2005 09:59:44 +0200
From: wer

> Stara sprawa, od roku gdzies tak dzialaja. Sam mialem sporo telefonow od
> klientow w tej sprawie. Co ciekawsze firma potrafi wystawic fakture za
> domene jesli ktos wyrazi wstepnie zainteresowanie przez telefon (nie
> zamowi, tylko stwierdzi, ze sie zastanowi), a potem wysylac na takiego
> klienta windykacje.

Faktura bez podpisu jest nieważna. Mogą sobie wysyłać. A takiego
"windykatora" razem z firmą to ja bym zgłosił na Policję za próbę
wyłudzenia, bo nie mają prawa na podstawie takiej "faktury" niczego
egzekwować.

R.

PS. Nie jestem prawnikiem.

--
RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email