Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 11:22:58 MET DST

ve napisał(a):

> Przestaja, nie zauwazyles?

> Jesli Aster daje np. 1 Mbit na usera.... a osiedlowka ma 30 userow to co
> znaczy, ze maja nadmiarowe lacza? ze maja 31 Mbitow do Internetu? Hhehe, nie
> badz smieszny :)

Chyba nie masz pojecia o temacie. Gdyby kazdy provider musial miec tyle
samo pasma zakupionego co zakontrakowanego uzytkownikom, poderzewam ze
nadal wiekszosc stukala by 02020122.

Ale jesli osiedlowka sprzedaje swoim uzytkownikom pasmo 128 Kb/s z tego
1 Mb/s, i wg. statystyk ma np. wykorzystanie w szczycie tylko 768 Kb/s,
bo ilosc aktywnych uzytkownikow nie przekracza np. 10% to ma nadmiarowe
lacze czy nie ma ? Wg. mnie ma cale 256 Kb/s nadmiarowego lacza.

> Moze i wychodzi taniej niz w TPSA, ale nie w ruchu do TPSA.

? a tu nie rozumiem logiki

> IAP, a co to za kolejne bezsensowne okreslenie ktos znowu wymyslil ???? moge
> sie jedynie domyslac.

Internet Access Provider - to normalne okreslenie dostawcy sygnalu
internetowego. ISP kojarzy mi sie raczej z firmami tymu home.pl,
nazwa.pl ktore sprzedaja uslugi, a nie dostep do internetu.