Re: hosting

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 09:44:09 MET DST

Sailor napisał(a):

> Jakos nie mam zaufania, a poza tym dochodzi kwestia placenia.
> To nie chodzi o prywatna osobe.
> Moze jakies podpowiedzi wynikajace z doswiadczenia ? Google daja
> setki wynikow i spedzil bym miesiace testujac.
>
> Bogdan

Lepiej zacznij od specyfikacji problemu - i dobiero pisz na grupe.
zadajesz ogolnikowe pytania, zawracasz ludziom glowe, zawsze cos nie pasuje.

Napisz co wg. ciebie jest idealnym rozwiazaniem. Bo my tu nigdy nie
zgadniemy.

Doswiadczenia ? Mamy doswiadczenia z roznymi firmami. Od takich malych
po te duze. Tylko zdaje sie ze ty szukasz kogos kto potwierdzi raczej
twoje poglady niz przekaze ci doswiadczenie.

Ps.
A co to za problem w XXI wieku placic w Euro/Dolarach ?
Kazdy glupi ma karty kredytowe, wiekszosc bankow bez problemu przelewa
kase na konta zagraniczne. A jaki widzisz problem z EuroNIP ? jedno
podanie do US, tydzien czekania i po sprawie.

jak dla mnie EOT - bo dyskusja do niczego nie prowadzi