Re: hosting

Autor: Sailor <sailor_at_regiony.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 08:21:21 MET DST

Dnia Fri, 17 Jun 2005 18:37:04 +0200, Sied@r napisał(a):
> W taniej cenie nie dostaniesz czegos co ma super hiper dostep do sieci
> TPNET. Chyba ze zaczniesz hostowac na MOJDSL.INTERNETDSL.TPSA.PL
Nie mowilem o hostingu za grosze :) a piszac o DSL myslalem, ze testuje
propozycje przez _swoje_ jednak dosc szybkie lacze. Czyli, ze ono nie
moglo byc przyczyna spowalniania polaczenia z testowanym panelem.
> Od razu szukaj czegos na zachodzie + CPANEL
Jakos nie mam zaufania, a poza tym dochodzi kwestia placenia.
To nie chodzi o prywatna osobe.
Moze jakies podpowiedzi wynikajace z doswiadczenia ? Google daja
setki wynikow i spedzil bym miesiace testujac.

Bogdan