Internet-stałe łacze, cała Polska, dokonam cesji, modem za free!

Autor: ToWr <towr1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 12:24:09 MET DST

Witam!

Dokonam cesji usługi GO!nternet. Jest to stały dostęp do Internetu za stałą
cenę realizowany przez kanał satelitarny (dowlink) oraz GPRS (uplink).
Dzięki takiemu połączeniu usługa ta może być realizowana praktycznie w
każdym miejscu w Polsce. Oczywiście warunkiem jest, aby sygnał IDEI nie był
mniejszy jak 50%. Oba kanały są opłacane miesięcznie stawką 130zł (cena z
VAT). Mam podpisaną umowę na 24 miesiące. Używałem tego przez pół roku. Aby
usługa mogła funkcjonować potrzebne są dwa modemy: GPRS oraz karta
satelitarna np. SkyStar 2, która po za internetem odbiera również kodowane
oraz nie kodowane programy cyfrowe z Astry 19.2E. Oczywiście talerz i
konwerter to podstawa, aby karta SkyStar 2 mogła funkcjonować. Jeśli chodzi
o modem GPRS to mogę go odstąpić za free! Taki modem kosztuje ponad 400zł.
Kartę oraz talerz trzeba byłoby kupić sobie we własnym zakresie. Oczywiście
ofertę tą kieruję tylko i wyłącznie do ludzi, którzy na razie nie mają
żadnych szans na stałe łącze np. Neostrade czy inne tego typu łącza.
Szybkość mojego łącza to 256Kb/s to jest w praktyce 30kB/s. Ozywiscie
download. Gorzej jest już z GPRS, ponieważ tutaj transfer wynosi tylko
20Kb/s, co daje nie całe 2,0kB/s, ale wiadomo, że przeważnie potrzebny jest
download, czyli ściąganie plików i stron. Nie będę tutaj pisał jak to łącze
pięknie chodzi, ponieważ wciskać kit to by się mijało z celem. Usługa rano
chodzi z pełnym transferem tak gdzieś do 10:00 później transfer spada ponad
połowę, ale przynajmniej nie trzeba liczyć sekund tak jak na modemie. Gorzej
jest z plikami. Rano zawsze chodzi dobrze. Niestety tak już ta firma obcina
transfer, aby starczyło dla wszystkich (tak się tłumaczą). Osoby, które całe
lata siedzą na modemie na pewno poczują jakąś różnicę zwłaszcza rano. Jeśli
będzie ktoś zainteresowany lub są jakieś pytania to proszę pisać wyłącznie
na mój e-mail: towr@interia.pl

Tomasz