Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ? [spam, spamhouse]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 21:17:07 MET DST

Rafał Łukawski napisał(a):
> poprzez usługi typu spamhaus.org, *wszyscy* będą blokowani.

Nawet, jeżeli będzie miał te 8 adresów, nic mu one nie pomogą. Spamhaus
wpisuje często całe klasy adresowe, więc w przypadku, gdy będzie miał
2,5, czy 8 adresów nic mu to może nie dać. Spamhouse jest bardzo
restrykcyjne, z tego co zauważyłem. Wystarczy spojrzeć na to, co mówiąo
tpsa(pl) w usenecie. Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić. ;)

Pozdr,