Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 22:22:04 MET DST

W artykule news:d8a40l$7r3$2@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Palermo z adresu <a@a.pl> napisał(a):

> A gówno - jak mi zmienią adres IP to ich do sądu podam. Nikt mi o tym
> nie powiedział - a pytałem się i mówiono że będzie bez zmian

Obawiam się że nie wygrasz z nimi.
Nie chce mi się studiować regulaminu ale być może jest gdzieś zapis na
temat, że adres IP może ulec zmianie w określonych przypadkach.
Napewno się zmieni jak zmieniasz opcje z 1 na 2 mbps bo dochodzą ci kolejne
4 IPki, a sąsiednie do tych które posiadasz mogą być już zajęte...
Myślę że to wszystko zależy od układu gwiazd na niebie i nie zdziwię się jak
ktoś dokupi upload i mu IP nie zmienią.

---
Pzdr.
KvS