Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?

Autor: Bartek <bartek_at_NetBSD.torun.org.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 16:28:02 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw 'Repcio' Gubernat"
<repcio@repcio.net.anty-harvest-adres-usun-to> napisał w wiadomości
> Pewnie tak, ale zaczynasz startować w zakresie "młodzieńczego hostingu".

Zalezy do czego uzywac takiego DSL`a, bo jesli to ma byc dostep do internetu
dla kilku (nastu) uzytkownikow to DSL jest do tego idealny. Przy okolo 20
osobach DSL 2M/256k jest wedlug mnie idealnym rozwiazaniem. Sam korzystam z
czegos takiego w domu i zawsze mam transfery powyzej 100-150kB/s. Jak dobrze
ustawisz router i nat to za taka cene nie kupisz lacza takiej jakosci. Ja
place co miesiac 40zl brutto a najtansza oferta w okolicy to 50 netto za
100kbit z multimedii i najtansza neostrada ktora odrazu odpada gdyz nie mam
telefonu od tpsa i ma limit. Do tego mam 100Mbit w obrebie moich znajomych.
Jesli chodzi o hosting to mysle ze dla malej firmy/malego serwera pocztowego
i paru (doslownie) stron 2M/256kb a nawet 512 kb jest rozwiazaniem bardzo
dobrym. Akurat ostatnio robie statystyki serwera pewnej duzej korporacji.
Okolo kilka tys kont pocztowych kilkanascie serwisow korporacyjnych. Serwer
srednio generuje ruch: Do serwera: 317.2 kb/s Od serwera 648.4 kb/s
(zaznaczam ze jest to _sredni_ transfer mierzony mrtg)