Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 13:28:04 MET DST

W artykule news:d895b2$8dj$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Palermo z adresu <a@a.pl> napisał(a):

> Co do dls z upem 512 - nie wiem czy istnieje juz ktoś taki co ma to
> działające - złożyłem wniosek 2.06 (nawet druków jeszcze odpowiednich
> nie mieli) i wciąż czekam :/

Ja złożyłem zamówienie 1.06 oczywiście też nie mieli odpowiednich wniosków
więc napisałem długopisem o co mi się rozchodzi na starym wniosku.
6.06 zauważyłem że mój dsl działa w trybie 512/128 ;D zadzwoniłem
obtańcować, coś tam pomaniali, kazali modem zresetować i wogóle przestało
działać na amen.
7.06 powiedzieli że coś tam jest nie tak, że pula adresowa nie jest dopisana
na routerze usługowym i narazie mi przywrócą stare parametry czyli
1mbps/256kbps
8.06 zadzwonili i kazali jeszcze raz zresetować i szczęśliwie mam 1mbps /
512kbps ;]
Działa całkiem spoko, max upload jaki mi się udało wycisnąć to 69kB/sek więc
całkiem ok.
Największa niedogodność jest z tym że zmieniają adres IP. Nie potrafili
powiedzieć konkretnie dlaczego nie da się parametrów zwiększyć bez zmiany
IP, gościu powiedział że tak jest skonstruowany ich system i koniec.
Reasumując byłem przez jakieś 18h bez netu :(

----
Pzdr.
KvS