Re: Neostrada i SAGEM.

Autor: Rundes <rundes.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 02:45:03 MET DST

ahpuch <ahpuch[nospam]@buziaczek.pl> napisał(a):

> [ciach]
>
> Pisal na kwasie... Nie ma sie z czego smiac.

Gdy zaczynasz postrzegać, że znalazłeś się nagle w domu Wielkiego Brata nie
wiedząc o tym przy wejściu i jeszcze do tego dowiadujesz się, że musisz
jeździć drugą klasą to reakcje mogą być różne.

Proszą sprawdzić: np. okresowo darmowe firewalle Jutico, Kerio, robią bardzo
dokładne logi co przychodzi, co wychodzi, można sobie skonfigurować aby
wszystko było rejestrowane. Proszę obejrzec sobie takie logi a szczególnie
przy współpracy z modemem Sagem i będąc klienten z numerem IP 83.24.coc.cos.
Włos się jeży na głowie !

Pozdrawiam.
Rundes.