Re: Neostrada i SAGEM.

Autor: Rundes <rundes.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 02:42:34 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> napisał(a):

> ADRES IP

> Jej! Ale wiesz? Nie tylko ten jeden. Jest tam cała sieć 83.24.0.0/16. Uff...

> Tak. Np. nie wyślesz poczty bez autoryzacji! Super ;-)
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

Gdy się dowiaduję, że jeżdzę drugą lub jeszcze gorszą klasą, to musi to
irytować !
Zastawiałem sie czyją to jest zasługą ? Firmy czy działań konkurencji ?
Raczej muszę podjąć decyzję co dalej z tym modemem. Chciałem się czegoś
dowiedzieć. Ale postrzegam, że nie jest to tutaj takie proste. Gdzie nie
gdzie dają się zauważać chyba objawy używkowe.

Pozdrawiam.
Rundes.