Re: polityka cenowa TPSA

Autor: Bartek <[heavy_>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 14:35:24 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawlowski" <msciciel@darkzone.ma.cx> napisał w
wiadomości news:d7ki6l$25n8$4@news.enterpol.pl...

> Jak bedziesz mial wiekszy upload.. to wepniesz w to wiecej kompow czyli
> bardziej wysycisz download.. i to sie tpsa przestanie oplacac.. dlatego
> chca taka doplate za jedyne 256kbit/s wiecej.. a tak na 256 upload to
> nawet w niektore gierki nie mozna dobrze pograc :(

ale zmiany sa pozytywne. po doplacie za 256 kb moge podpiac jednego usera, i
ceny praktycznie zostana takie same, a teoretycznie i praktycznie mnysle tez
zmiana bedzie odczuwalna.
napisalem ze ceny zostana takie same, wliczajac obnizke cen.

powiem ze obawialem sie dsl'a, obecnie mam to cudo na 13 luda, i jestem
zadowolony. coprawda ludzie spokojni, no ale;)

--
Pozdrawiam, Bartek