Re: Kary

Autor: Milus <milus19.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 12:56:03 MET DST

No właśnie Umowa i Regulamin.
Obdzwoniłem wszelkie infolinie TPSA (DSL, dla biznesu itp. )i wychodzi, że
muszę podpisać nowy Regulamin jakby co.
Gdyby chcieli mi wcisnąć "pozytywny kit" to nie miałbym pytań, ale mówią że
muszę podpisać Reg. który np. będzie zawierał limity więc chyba to prawda.
No cóź nie jestem spec. od prawa cywilnego więc się zastanawiam bo mam
możliwość kupna 0,5 mega w obie strony za podobną kasę która teraz
obowiązuje w przypadku DSL 2000 czyli 303zł.